Ervaringen

Achterblijvers bloeien op, vanwege ándere vaardigheden.
Hoogbegaafden krijgen met Kraak 'm een échte uitdaging.

Wat waren de kinderen enthousiast over de les. Ze waren allemaal erg actief bezig. Ze zaten er midden in. Ze werkten in tweetallen, waardoor samenwerking noodzakelijk was. De kreten wanneer de code goed was waren fantastisch!

Juf Sandra
WSKO De Nieuwe Weg, Poeldijk

We hebben ook de 'huiswerkfunctie' gebruikt waarbij kinderen thuis massaal gingen oefenen met het dossier over de slavernij.

Meester Joris
Wichelroede, Udenhout.

Meer reacties per mail:

Kinderen die normaal gesproken wat minder uit de verf komen, zich onzeker voelen omdat ze niet zo goed kunnen rekenen of spellen, kwamen tot bloei. Dit konden ze! Er werd heel goed samengewerkt en overlegd. Alle kinderen waren heel betrokken en willen nu het liefst elke dag een nieuwe kraakm! Dank je wel voor deze mooie lessen.

Leuk om te zien dat dit inderdaad andere inzichten en vaardigheden vraagt van kinderen.

Enkele leerlingen hadden de opdracht de tafel van 8 te oefenen via Junior Einstein. Erg saai. Ik heb Kraak ’m Dossier T8 ingezet. Die leerlingen waren enthousiast en gemotiveerd bezig!

Geweldig om te zien hoe enthousiast ze aan de slag gingen en hoe ze “out of the box” gaan denken. Echt een geweldig succes!

Wat een betrokkenheid!! Als de code gekraakt was ging er een gejuich op.

Deze lessen sluiten enorm aan bij de 21e eeuwse vaardigheden, mijn complimenten!

De kinderen waren ontzettend betrokken en enthousiast

Mijn dochter kwam vandaag dolenthousiast thuis, ze had op school jullie "melkmeisje" gedaan.